Tidsfördriv.

Avsluta meningarna.. med punkt :)

1. Jag har insett att min senaste kyss... Var fake?
2. Jag lyssnar på... Bandit som spelar i vardagsrummet.
3. Jag pratar... inte just nu.
4. Jag tycker om... er :) <3
5. Min bästa vän är...  för många.
6. Min första riktiga kyss... minns jag inte.
8. Jag avskyr när folk frågar... om jag är sur :P
9. Kärleken är... förjävlig!
11. Jag gillar att... prata i telefon :) (nee menar du?)
12. Jag kommer aldrig att... blir kär igen :/
13. Jag är hemligt förälskad i...  hemligt, kan det verkligen kallas det?
14. Sist jag grät var... någongång.
15. Min mobiltelefon är... dum.
16. När jag vaknar på morgonen... vill jag bara somna om.
17. Innan jag går och lägger mig... pratar jag i telefon.
18. Just nu tänker jag på... för mycket.
19. Bebisar är... det enda jag lever för.
20. Idag har jag... varit i skolan. (för en gångsskull)
21. I kväll ska jag... plugga teori.
22. I morgon kommer jag... kanske ha kul.
23. Jag vill verkligen... ha dig. (:




Höger- eller vänsterhänt:  Höger.
Humör just nu: Ensam
Favoritgodis: Gillar allt.
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk det är äckligt.
Kläder just nu: Kimono :)
Musik just nu:  Mina tanjenter som stillsamt visslar.
Vad sa du senast: Okej Tja.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet faktiskt inte :/
Sommarplaner:  Sweden Rock, Gotland, Jobba(?)
Fisk eller badkruka: Har tyvärr blivit en badkruka.. tror jag.

Saft eller alkohol: alkohol. med saft? :)
Hur många kuddar sover du med: Två oftast.
Favoritväder: Sommar regn.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Musik, en flyttkatong cigg, mobilen gills väll inte den sitter ju fast klistad?
Spelar du nåt instrument: Ive got my voice
Morgon- eller nattmänniska: älskar natten.
Sparare eller slösare: Slösare ofc.
Bästa film: Svårt att säga, men jag älskar GSH
Tror på liv på andra planeter: Nee..
Kommer du ihåg din första kärlek: Min sista minns jag :)

Älskar du henne/honom fortfarande: Nee..
Har du några homosexuella vänner:  Inte längre, bisexuella dock.
Tror du på mirakel: Jag hoppas jag tror inte.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: HAHAHA nej! Klart man är det?
Ser du dig själv som tolerant mot andra:  Njaa.. inte fullt ut.
Ser du på kärleken som ett misstag:  Ibland, bätttre utan den.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett två?.. donno.
Bio eller promenad:  Promenad.
Är du kittlig: neee... ?
Snarkar du? Det gör väll alla ibland?

Stjärntecken?
Stenbock..
Rädd för insekter? Nee..
Äckligaste insekten: eehh..?:P
Största svaghet:  Kärlek såklart.
Det här är jag bra på: Prata tills folk somnar?
Bästa bok? Låt den rätta komma in, pappersväggar?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? ...
Vad vill du jobba som? Fotograf.
Chips, morötter eller godis? Vet inte.. morötter skulle sitta fint nu :)
Pizza eller hamburgare? Hamburgare från max :)

Skriver du dagbok? E sämst på sånt.. :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Igen? Ja såklart.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha det städat men är oftast stökigt :P
Gungar du på stolen? Min stol gungar inte jag.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vore nice faktiskt.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Fan.. jag som suger på höger och vänster :P
Är du rädd för blod? Varför skulle man det? är man rädd för piss?
Saltar du på maten? Oftast inte..
Gillar du att sjunga? Som fan..
Anser du att du är stark? Nej inte ett dugg, psykiskt kanske.
Brukar du sola? Brukade inte, men det e fan skönt.
Vad gör du om du får hicka?  Sväljer luft och säger namn :)
Röker du? försöker sluta :D
Snusar du? Det händer.
Använder du knark?  Ja men det skriver man nog verkligen här då?:P
Kaffe, te eller inget?  Gissa?
Har du en besatthet? Tyvärr.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0