Take this feeling away and I break your fucking jaw.

God its good to be alive!


Först och främst måste jag säga Tack så enormt mycket för det smset som ändrade mitt humör från 0-100.

28-apr-2008 17:35

Mina föräldrar hoppas att du ska vinna tävlingen,
dom såg bilderna på mig och Rauli.
Dom tycker du är jätte duktig, ett riktigt proffs.
Puss good luck!



Återgår till det där om en liten stund.
Vaknade i morse kunde knappt sova eftersom man skulle skriva teorin igen, klarade det ju inte i fredags. Så det var bara att gå på igen.
Gick med mamma och käkade lunch och så kom Dell och hälsade på oss när vi satt där, fick hem gjorde ett prov till och fick 66/70 kändes helt okej, var inte lika nervös som sist med tanke på alla mina jobbiga känslor jag har i kroppen.
Innan jag gick in på provet upptäckte jag att min vackra älskade efterlängtade mens hade kommit, det tog jag som ett bevis på att det skulle gå bra på provet,
klart som fan hade jag rätt, klarade det med hyffsat marginal. Inte som sist 51 när 52 är gränsen :)
Fick en kaffe och ett paket cigg att Johnny, tack :D
Drog hem och satte mig och lekte lite i photoshop, fick ju ett tröst pris av Johan när jag skrev och inte klarade det, så jag fixade himlen på en skit fin bild Johan tog för någon vecka sen :) 

Ja sen kom Sms:et hade helt glömt tävlingen jag anmält mig till pga att jag försökte gråta.. Men jag gick in och kollade på BDB och insåg att min bild kom med i tävlingen endast 40 bidrag kom med till själva tävlingen en av dessa var mina!:D
Den med Rebecca Rauli och cadillacarna från gårdagens fotosession :)

Känns helt underbart!



Okej, svimmingsredo, jag trodde 100.. Kolla bilden..

image48

Living In A Dream.

Kommentarer
Postat av: Johnny

Stort jävla Grattis till teoriprovet! Och ett stort jävla Grattis till att bilden kom med i tälvingen bland femtontusen bidrag,,skitkul faktiskt, . Kram på're tjejen, ta hand om dig. Vi ses säkert i framtiden ;)

2008-04-29 @ 00:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0