Stolt Singel,

Vem vill inte vara singel på en av dom största rockfestivalerna som görs?




Satt och klagade med Johnny om att jag är så jävla depimerade singel som är olyckligt kär, visst är det förjävligt, ah jo kanske, olyckligt kär är inte särsillt kul. Men som en vis man sa "Olycklig kärlek är bra, då värdesätter man lycklig kärlek mera då den inträffar".

Så nu ska jag hålla mig singel fram till sommaren och kanske långt efter det, pga att min älskade pappa betalade 2,255kr så att min sommar skulle bli värdefull.
Vet du varför? Ne klart som fan du inte gör.
Jag ska på Sweden Rock!
Är så enormt jävla lycklig, ska dit med min absolut bästa tjejkompis då kan ingenting gå fel och med tanke på att jag inte har någon pojkvän att tänka på kan jag bli hur jävla dum i huvudet som helst, eftersom det inte finns någon som jag kan såra.
haha pågrund av att jag säger att jag är nöjd singel är jag väl inte singel då,:P
Nu ska jag prata med älsklings dellgren så have fun,


Kommer du ihåg, fly away with me in the night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0