Since the day,

How wonderful life would be with you in the world.



Träffade Jennie och Maddis idag, fottade deras jätte söta hundar, Kalle och Todor. Var inte sådär jätte lätt men det blev ett par ganska grymma bilder, måste nog fixa till några stycken med hjälp av Photoshop men annars så (:

Annars har jag bara varit slö idag, eller slö, snarare orklös, inte haft lust med någonting och när jag för ca en timme sen skulle gå och lägga mig lyckades jag inte med det heller, så jag försökte dra med mig Becca och Rauli och Johnny ut och spela lite biljard eller bowling. Men Becca och Rauli hade inte pengar. Så kanske att jag och Johnny drar, han skulle hem och durscha och tvätta sen skulle han iallafall komma in till stan och träffa mig (: Bra det, istället för att umgås med du vet vem, som du alltid umgås med.

Just nu sitter jag här i dubbelmorgon rock och väntar på bättre tider, måste se Moulin rouge någondag, där inser man verkligen att endast äkta kärlek är om någon av parterna dör när man är nykär. Jag menar kolla titanic, Moulin Rouge, R.E.N.T, Angel City, Phantom of the Opera Ja säg vilken film som helst, Allting handlar om att dom är nykära och klart som fan det e jobbigt om någonting händer då, alltså klart det är jobbigt sen också, men det gör ju mycket ondare när dom knappt lärt känna varandra tydligen. Vore kul å se en film där det gått typ 5 år och dom fortfarande är ruskigt jävla kära, NEJ oj förlåt då är dom bara otrogna och snubben är ett svin som slåss och barnen är cp skadade klart man inte vill leva med ett sånt förhållande och så blir dom nykära igen och drar. -suck-
Kort sagt: Äkta kärlek (enligt hela världen) = Nykärlek.


Life still goes on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0