Running from you.

Don't say its ok, couse it never will be..
Never belive in sunshine after rain..



Idag, vaknade runt tio, helt undebart. Lite överhettad var man dock, och inte konstigt att man får vätskebrist av det. låg i sängen ett bra tag, vaknade av Almost easy. Det betydde att det var en bra dag.
Tog det väldigt lungt, kollade på lite när Johan fixade sin hemsida. Check it out, ni som känner för att burna.
www.Burnoutcompetition.se
Ja sen ringde lilla Line och sa att vi tydligen hade foto idag, så det var bara att kasta på sig jackan och dra.
Åt mat i skolan. Var faktiskt någolunda gott, för en gångsskull.
Ska iväg om någonstund med Becca och simma. Ska bli jätte skönt, vi ska tare riktigt slappt och fika lite och göra en hel rengöring av kroppen. Älskar att göra sånna saker med Becca för hon är typ den enda som gillar det lika mycket som jag.
Sen blire att plugga teori, känns ganska bra, dock att det känns som om jag pluggat mer på frågorna på mina prov så jag kan dom utantill än själva svaren. Måste nog göra några andra prov också, kanske ska pröva lite med Johnnys teori om att leta upp svaret. Kan du faktiskt fungera det med. Blir iallafall mest ytinlärning förtillfället. Men vi fixar det här.. *Hoppas jag*

Life sucks, But I suck better.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0