Pretender,

Du tog mina vingar och slet dom itu,
du sparkade mig i ryggen och sa "Stå på dina egna ben"
"Det här är verkligheten"



Vaknade nyss, nu ska det åkas till New Yorker igen, ska försöka låna pengar av pappa så jag kan köpa ett par byxor, behöver verkligen det, med tanke på att min gick sönder, totalt.

Igår då?, Kom hem vid halv tre iallafall.
Jag Becca Johnny och en flaska sprit åkte ut och cruisade med Cadillacen, riktigt skönt i det vackra vår vädret :).
Sen ringde Johan och berättade att det var lite folk som skulle komma till Upplandsväsby, så vi drog dit. Träffade honom kollade runt på bilarna som var där lite överallt. Sen var det ett litet race, vart lite svårt att åka dit tydligen ;)
Men shit va chockade jag och Becca blev när Johan frågade om vägen.. Haha,

Becca blev mega lullig och hade skitkul, min kropp var mer full än hjärnan, jag tänkte glasklart.
Ja så då var det ju race som sakt, jag och becca tjatade som fan på att Cadillacen och Ford Cortinan skulle köra mot varandra, och tillslut fick vi dom att göra det, Film bevis. Gissa vilken som tog et?

Ah sen drog vi runt lite till i stan, träffade Robin och hans polare inne i stan käkade på mcdonalds, sen drog vi vidare..
En helt vanlig kväll så att säga :)


Lets sing untill our voices dies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0