Pannkaksfrossa,

Oh God, Im dying.



Så sitter man här igen, idag svider ensamheten lite extra mycket. Hade varit mysigare om man hade någon att hålla om nu när man är ensam. Insåg igår att jag nog är ensamast i världen.. ibland.
Att jag ens håller mitt humör uppe är fan ett under, jag menar alla har någonting att leva för, men jag har bara saker att dö för, komiskt det där.

Idag då, ville laga pannkakor men tycker det är så enormt tråkigt att laga mat när man inte har någon att laga den åt, så jag bestämde mig för att skicka sms inbjudan till Line, Rebecca, Dellgren och Johnny. En liten pannkakslunch. Line svarare inte, Rebecca ville jätte gärna och hoppades på att hinna, Dellgren sa ja först men orkade inte sen och Johnny jobbade i arlanda så han skulle inte hinna. Så jag ställde mig där och gjorde iordning laktosfria pannkakor och vanliga. Men det vart så enormt mycket smet kvar. Klagade lite för Johan som sa att han var sugen på pannkakor och att han kunde komma förbi senare, så vi bestämde det så. Men jag och Rebecca åt ju en riktigt enorm potion pannkakor var, sen gick vi och hämtade ut mina sista små korvören från mitt spar kapital som i januari legat på nästan 15,000.. Sånt är livet.

Sen åkte vi till New Yorker som både jag och Rebecca inte ens visste fanns i sverige, vi var överlyckliga och jag kom hem med en ny tröja, ett linne, en skotsrutig bh med passande trosor :) riktigt nöjd. Vill dra dit i helgen också.

Sen kom Johan förbi och käkade ändå mera pannkakor. Det var mysigt att ha både lunch sällskap och middags sällskap. Tack :)
Så drog Johan nyss så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, måste diska och göra iordning tills att mamma kommer hem.. men men..

Kill me now and brain fuck me later..

Kommentarer
Postat av: dellgren

VA???!!! finns new yorker i SVerige?? handla massa där när jag var på Mallis :D

2008-04-17 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0