Only you,

Its about thinking, Its about dreaming, Its about love..
But for now its about get back on the weels.



Igår, söndag.
Åkte och hälsade på min kusin och hennes dotter som fyllde 3. Satt där med syrran, Lorenzo, Emilio, Lova, pappa och Mia.
Jag och Lina gick loss lite pga av det vackra vädret, fottade som en tok och brottade ner syrran i gräset. Vilket Emilio ogillade. Söta unge :)
En såndär skön sommardag när man inser hur mycket kärlek bebisar ger. Okej Lorenzo är 5, men han är min bebis.. alltid.
Sen drog vi hemmåt, börjat känna mig fet och oduglig. Ändring på det kan jag lova.
Gjorde iordning en omelett med frusna grönsaker nötter och kryddor, vart riktigt gott och hälsorikt. Sen drog jag ut och sprang, sprang till statshuset och tillbaka, en riktigt vacker och hyffsat sval kväll. Kom hem igen käkade ett äpple och pluggade teori. Sen drog jag till fruängen och pluggade lite mer.

Idag då?
Var uppe vid tjugo över 7 vilket var väldigt bra. Åkte hem, drack en kopp kaffe och käkade en riktigt god rostad smörgås med ost och vindruvor. Satt i solen och pratade med Rebecca gjorde även två prov.
Åkte hemifrån vid kvart i elva och drog till F&S i Hornstull och tränade en timma. Kom till skolan och åt den nog nyttigaste lunchen jag ätit på länge, kände hur mycket kraft jag hade efteråt. Det var riktigt kul att vara i skolan idag faktiskt. Hade Historia och det var väll där man började känna sig trött efter allt snack om uppfinningar, kanske inte riktigt min grejj om man säger så :P
Nu sitter jag och tuggar i mig lite C-vitamin och lyssnar på The Kill.
Ska pluggade vidare om en stund måste bara få i mig lite föda när mamma nu tänkt att komma hem
(Nej jag är inte en bortskämd snorunge som inte kan laga mat själv, men mamma ville väldigt gärna äta middag med mig kväll så hon är och handlar).


Like sunshines killing the rain, your killing me inside out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0