One perfect day..

Nothing is real until its gone..



Igår, en helt perfekt Torsdag. Hade en lektion.. Cycklade till Preem och lämnade inn mitt CV och personliga brev som en viss människa var så snäll och hjälpte mig med ;).
Sen drog jag ut och träffade Johan, vi åkte ut till hanslandställe, riktigt vackert och blev en heldel helt underbara bilder som min fetish bild, har nog inte sett någonting vackrare jag e helt såld.
Och Johan  lekte papparatzi undrar hur många bilder på min röv jag har nu :P hahah.
Ne men sen drog vi och fixade Cortinan, drack kaffe och såg på insider.

Största anledningen till att jag ens skriver det här är så att du kan kolla bilderna jag lovade dig redigera, Det gick väll ganska bra, men ge mig kritik sen så är du söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0