Now you got something to die for.

All I want is this to go away,
far far away.



Träffade Rauli och Rebecca idag, Rauli hade precis plockat ut Cadillacen, så vi åkte runt i den och drack kaffe, sen käkade vi falafel på Falafel Kungen. Var faktiskt gott. Sen kom Johnny förbi och joinade oss, visade sina enormt vackra märken han fått på benen efter att jag sparkat honom på samma ställe massa ggr.

Ajjfan, nu började den där låten igen.. Blir så sjukt nere av den. Även om jag är hur lycklig som helst drar den ned mig långt ner i bottnen, den får mig att inse att jag är äckligt olyckligt kär och att jag lär förbli det ett bra tag till. Kom att tänka på det igen när jag läste romantik.. Folk har dött för mindre.

Iallafall, sen drog vi och hämtade kameran och stativet hos Johan, mamma hade nog fått spel om hon vetat att den var där. Tur att jag fick tillbaka den oskadd. ;)
Sen blev det fotosession på riddaholmen, drog hem och redigerade. Så jävla less på allt just nu.
Föressten, varsågod Johnny, du tycker alltid att jag låter så lycklig när jag skriver här, fast jag skriver sorgliga inlägg, sån är jag.. Olycklig.


My love thrills me, Real pain fills me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0