Midnight hour,

With everystep I take I can never let your picture fade away, somehow I wasn't built this way or for a stong feeling like this.
But still I can't call it hell..



Så hamnade man här igen, svettluktandes och blötakläder luktandes.
Nej jag har inte varit ute i skogen och vandrat, bara suttit hemma och pluggat teori, fick 62 av 70 rätt den här gången, borde ha fått två till rätt, om jag bara tänkt lite längre.
Med tanke på mitt magsår så sa Dellgren att det kan läka av sig självt men kan i värsta fall fräta hål på magsäck eller tolvtunnstarm, låter ju rätt sexigt ;)

Annars så har kvällen varit rätt lugn, fick lite kritik pga mitt förra inlägg som Johnny inte tyckte var bra nog, han tyckte att vi löst problemet JÄTTE bra!
men det kanske beror på vilken vinkel man ser det ur, du behövde ju inte säga exakt lika mkt som jag. Eftersom du hatar att prata, jag tyckte därför det gick hyffsat med tanke på alla om och men som man var tvungen att lösa först. Men det är iallafall ingen nudelsoppa längre.

Så då fick ju faktiskt Johan rätt, 100-1 till dig (;
Inte ska jag ha några sura miner bara för det du kanske har rätt på andra punkter som jag kan få nytta av, för det kanske inte är lika viktigt att veta om Nine Inch Nails eller Johnny Cash gav ut Hurt först.

Fan nu skriver jag bara om onödiga saker, men ibland är det också ganska roligt, kanske någon som haft en tråkig dag och vill läsa ett osammanhängade medelande.


As the night goes on, Im totally sure I will end it alone.

Kommentarer
Postat av: dellgren

vafan johanna.. jag ringde på hos dig o du va inte hemma.. vi skulle ju ses fem :/

2008-04-09 @ 17:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0