Love is only a dying rose.

I see, can't have you, can't leave you there 'cos I must sometimes see you
And I don't understand how you can keep me in chains
And every waken hour, I feel you taking power from me and I can't leave
Repeating the scenery over again



Igår,
Plugget, helt underbart vackert väder och det var inte alls jobbigt att vara i skolan. Efter skolan satte sig jag och Line på Hötorgstrappan och pluggade Media Kunskap. Det gick fort och smärtfritt. Såg en gammal kompis jag inte sätt på ett jävla bra tag, dock tror jag inte han kände igen mig och jag var för feg för att hälsa.
Sen ringde jag Johnny för att fråga hur hans kväll såg ut. Slutade med att vi åkte till ösmo och plockade upp Carro. Kul att se henne igen, är iallafall säker på att jag kommit över henne helt, då de var helt smärtfritt att se henne och prata med henne som en nära vän.
Drog förbi preem och drack kaffe och hälsade på Johan. Det var nice. Sen drog jag hemmåt och pluggade teori.

Idag,
Inget plugg, kändes onödigt att bara vara där i tre sec. Så jag stannade hemma tog en promenad med mamma i vårsolen och fikade på paveljongen på norrmälarstrand. Sen var det bara att dra hem plocka fram svenska boken och plugga romantik. Så vackert och så sorgligt, man märker verkligen att dom skriver från hjärtat.
Pluggade lite teori idag med, är så nervös över fredag. Ska nog sätta mig och göra några prov nu med.

Is it Grass?
No, Its Grus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0