Just stay,

Du kan ge tillbaka mitt hjärta nu,
för du passar inte i det, egentligen.



Om jag fick, skulle jag vara kär i dig. bara dig. <3




Härlig kväll igår, inte allt för full, trevliga människor och två as tankade systrar. Kunde inte blivit bättre.
Syrran fyllde ju 28 så vi var hemma hos henne, gav henne Neverstores två cd skivor, hon vart enormt lycklig. Vi satt och käkade tårta med tanterna och sen köpte vi pizza :P
Blev sminkad av en makeup artist, riktigt nice.

Sen drog vi till Harry B, skit lite folk till en början men sen kom det massor, träffade en riktigt schysst brud T.J. As trevlig att fördriva tiden med. Det bästa är ju det att jag faktiskt minns alla konversationer vi hade, satt ute och kedjerökte hela kvällen medans syrran raggade cider och drinkar till mig :)

Sen kom min andra sten fulla syster, fattar inte varför hon stod och pillade mig i naveln undertiden och snackade med massa andra, men.. systrar.

Pannknacken kom tidigare än jag hoppats på, så vi drog till Ch och hade "efterfest" med två stycken 88or och T.J. Ch tog den ena som var full å dryg så jag var likadan tillbaka, och Lina tog den andra som dock inte var likafull men en riktigt "maskulin" kille som hade ätit steorider till frukost hela året och hade tatueringar överallt och försökte få mig att tro att en av hans tatueringar hade kostat 15.000:- yeah right babe.

Ja kom hem vid halv fem, vaknade vid halv tolv, härligt, inte. Ville verkligen få min sista lovdag att kännas får väll se om den gör det.

One touch, one kiss
In dreams, I wish
One word would mean the world to me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0