Its times like these,

Säg till om jag stör, sa han när han steg in,
så går jag direkt.

Du inte bara stör, svarade jag,
du rubbar hela min existens,
välkommen.



Nu har man ju knappt kunnat skriva pga uppdateringen, synd men sant.

Helgen var as skön, bandit festen vart lyckad, lite mycket jäger kanske pga av jägerteamat. Låg hemma med Johan och slappade hela helgen, han köpte (eller snarare bytte) en ny bil, En ford Cortina, as söt. Och tutorna älskade han, inte konstigt iof.. dom var stört sköna. ;P
Så det var lyckat.

Igår drog jag Becca Johnny och Cadillacen ut och fottade, blev en del jätte vackra bilder, måste (förlåt) lägga upp en bild som jag redigerade och fixade till idag, eller det blir nog ett par, för jag blev nöjd med några stycken! (:
Det var helt underbart att komma igång igen, mycket tack vare den där sparken jag fick i röven av Johan här om veckan.

Och idag började praktiken igen, Underbart. Ska ligga i nu, iof gick allt lite åt helvette pga av att jag inte har "rätt" program så jag blev ledsen sur och förbannad över att ingenting gick som jag ville att det skulle gå, irriterande. Grät en stund, sökte tröst hoss Johnny, Rebecca och Johan. Tack vare den sistnämnda som vekligen tror på mig så lyckades jag lugna ner mig, dock tyckte jag johnny's förslag om att låna 10.000 av mamma var jäkligt bra faktiskt, då skulle jag lyckas bättre med den här skiten.

Dags att börja plugga igen, måste jag.. Alltså till körskolan. 25 april. Kom igen nu Johanna. Och Johan, du fixar det ;)


Nothing seems to go my way, But I think its time I take the lead!

Kommentarer
Postat av: JS

Come_on. _You_can_do_it!

2008-04-06 @ 10:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0