Håll Käften så lever du längre.

Don't belive in miracles couse they won't come.



Härlig dag igår, lite ångest idag då jag inte kom upp till skolan, dumma mig. men men.

Var på krogrunda med Lina, Line, Johnny, Tony, Jelena. Först var vi på biljard palatset, sen åkte vi till gröna jägaren,
Fan va bäst jag var på scenen, jag sjöng Simple Plan - Welcome to my life. Fick med mig hela publiken + ett jävla ljud efteråt, fick tre ganska mysiga komplimanger efteråt.

"Enormt skön utstrålning"
"Du fick en verkligen att känna sig med, med tanke på att du tittade rakt i ögonen på en"
"Har inte sett någonting bättre på ett bra tag"

Kändes enormt kul att höra då jag faktiskt var spiknykter när jag stod där, men jag hade ju hela min kör med mig som satt och hejjade på och sjöng med och hjälpte till med rörelser.

När karaoken slutade tog alla utom Jelena taxin till Anchore riktigt soft, träffade några gamla polare som jag inte sett på ett tag och var hyffsat nykter där med. Haha Och blondinen. riktigt trevlig kille, inte för jag var ute efter någonting egentligen men han var riktigt trevlig. Dock hade han två ragg som ville ha hans uppmärksamhet och blev riktigt arga då jag fick den.
Ja sen då. Ja skulle säga till Line som raggade på blondinens lillebror att vi skulle dra, så jag stod där en stund och blondinen frågade om jag kom till Anchore ofta då han väldigt gärna ville träffa mig igen. Så jag sa att han fick ta mitt nummer, det gjorde han. Men han var sjukt full vid det laget ingenting att satsa på dock, men ändå kul att han ens ville ha det :)

Jaja, ska dra ut med Line, Johnny och Linda snart nu och åka lite bil och skräna i staden.


"Shut the Fuck up and live longer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0