Fuck me I am Famous.

Read Slow. and analyse.
Read Fast. and don't give a fuck.



Så sitter man här med ont i tutten, får som sagt skylla mig själv, men nu är ärret så gott som borta. Ha-Ha.
Tatueringsmässan i norrköping igår, nice som fan. Var dock inte där så länge, letade mest efter stället men det var roligt i sig. :P
Sen gick jag in och med en halvtimmes varsel piercade jag tutten. Jag är så störd. Man fick tydligen inte pierca sig när man var full, så jag var väll bara lite lullig. Bytte piercingen i tungan i samma veva till ett järnkors, sexigt värre.
Köpte även en tröja i nyköping när vi var där och kelade med Tove och Sippan :)
"Fuck me, Im Famous", så jävla jag alltså.
Ja vet inte riktigt vad jag ska skriva, kan ju skriva det att jag till ha tillbaka min kamera nu, jag har deadline i morgon och vill dö. Så.


Live Fast Free and Die.
or
Live Take drugs and learn how to fly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0