Fix you,

Segande, VattenPipsrökande, uppsalaresande och bandit kändis



Kom precis hem efter en road trip till Uppsala, trevligt litet ställe det där, insåg efter ca 3 minuter att jag aldrig skulle klara av att leva där. Är alldeles för mycket betong för det.
Kollade lite på Bandits hemsida, hade så tråkigt så jag hittade lite roliga bilder därifrån, för er som inte läst innan så var det Bandit Fest på Harry B James för någon vecka sen, jävligt kul blev lite för full men det var jägertema och jävligt nice.
Var där mer lite roliga figurer :)

Så Som sagt hittade lite bilder jag tror ni vill se ;)



Fan va blond jag ser ut men det gör Jennie med ;)


Keep the light up untill its too stormy and dark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0