Can't help this fucked feelings.

You don't care if I live or die.



Hemma igen efter träningen, känner mig ju som en ny människa! :)
Käkade tortellini sen vare bara att sätta sig till pluggandet av teorin igen, klarar inte av att plugga mera,
fick 63/70 på första provet 63/70 på andra provet, kände för att göra ett till trots min trötthet och fick 59/70, kasst Johanna jävligt kasst.
Men men i morgon är det det gäller så, hoppas det går vägen för mig.
Snackade lite med en människa som gjorde mig jävligt glad, längtar efter att hemsidan kommer upp snart så jag får mera information. :)
Lekte lite i Photoshop som avslappning och gjorde en ganska grym fisheye bild på farsan's Mercedes, lite sne tagen och mongo, men den var iallafall hyffsad.
Ska nog slagga nu så jag kommer upp vid nio i morgon, och ni som läser detta får mer än gärna ringa och terra upp mig ur sängen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0