Sveriges värsta

Jag vet att jag måste kommentera det här, därför gör jag det.



Idag börjar programmet, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. För det är ju så fruktansvärt kul att titta på (har tjuvkikat lite på tv4.se).
Dock till min förskräckelse insåg jag att två tidningar redan fått nys om start skottet, och den hämska bilden förföljer mig! får väll stå ut med det då.

Förlåt Hanni men jag trodde jag skulle börja gråta när jag såg det här, helt j*vla underbart!

Glöm inte att titta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Hanni

hej gumman :D

du får gråta för min skull och skratta för att det e så JÄVLA KUL å se :D hade jag mycket hår i nacken skulle den resa sig varenda gång jag såg den mooohhhaaaa

2010-03-07 @ 14:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0