Nyhetsmorgon.

Dont drive, take a cab.


Imorse var jag med i en "debatt" om körkort och hur dålig man ska få vara för att faktiskt förlora körkortet.

Min morgon började 05:15 trött som ett as, sen blev det bara klä på sig och så skjutsade Johan hem mig eftersom jag beställt taxin hem.
I taxin var jag ett riktigt vrak, så jävla nervös.
Sen blev jag sminkad och håret blev fixat. Redan då kände man sig ju lite bättre.

Jag satt en stund och diskuterade med Nils och Olof. Hur härliga människor som helst och som tydligen var lika nervösa som jag. Men vem är inte det?


Här är klippet;


Sen blev det BMW taxi hem igen. Måste nog försöka sova en stund nu.

Och ikväll blire Sveriges värsta igen 20:00 på fyran.

Ett stort tack ska Johan ha som pallrade sig upp och hjälpte mig. Stackarn var mer nervös för att försova sig än jag.

Kommentarer
Postat av: Dellgren

Bra gjort! du fick inte säga mkt men ändå kul! :P

2010-03-18 @ 13:45:13
Postat av: Dellgren

Bra gjort! du fick inte säga så mkt men ändå kul! :P perfekty hy också! ;)

2010-03-18 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0