Debut - SVB

Nu har man gjort debut i sveriges värsta bilförare.




Idag var det en hetsig dag eftersom jag fick jobbet jag ville ha. :)
Blir nog lite skumpa ikväll och kanske en kort utgång med mor min.

Men nu till min debut. Första programmen av SVD var ju riktigt roliga. Dom var också väldigt roliga att spela in.
Och på mindre än en timme hade två personer redan frågat om det faktiskt var mig dom sett igår kväll.
Dom var glada och sociala så det kändes ju bra det iallafall.
Undrar hur många som kände igen mig på tåget.. :)

Här är mitt och Johns intro.


och Nej vi är faktiskt inget par fast folk gärna vill tro det.
Jag skulle häldre kyssa en vårtig groda än honom (no offence John)
Men han är iallafall en skön polare :)


Ni vill säker gärna se mer av min underbara personlighet så här får ni del ett och två av mig :)

Del 1


och Del 2


Glöm inte att titta nästa vecka vid samma tid ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0